torsdag 15 maj 2008

Gult och orange

4 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Hej Karin!
Jag gillar dina "mönster-bilder" och jag älskar dina blombilder! Fantastiskt färgglada och vackra.
Ha en härlig helg
Camilla

Ps/ jag hittade dig på fotosidan.

Karins fotoblogg sa...

Hej!
Vad glad jag blir! Det känns roligt när man får positiv respons, det blir liksom ännu roligare att fota.

Får se om jag kan hitta mig själv på fotosidan.. ;) jag har glömt bort användarnamn och så. Men sånt brukar lösa sig. Sen måste jag ju se om jag kan hitta dig!
Ha en trevlig helg du också!

petrified in pink (Petra) sa...

Hej Karin och tack för många glada kommentarer hos mig.

Eye pop är bland de saker vi lär oss på Mikaelas photoshopkurs men ett liknande tips hittar du här, där det för övrigt finns massa bra photoshoptips http://spraguelab.squarespace.com/imported-archives/2006/5/19/photoshop-friday-issue-6.html

Superhärligt kollage och jättefina blombilder förresten.

Kram P.

Karins fotoblogg sa...

Hej Petra! Det är alltid lika kul att titta in hos dig. Tack för tipset, det ska jag kolla upp.
Ha det gott!