tisdag 27 maj 2008

Vita blommor

7 kommentarer:

pudelflicka sa...

Tack för trevliga kommentarer på min blogg. Har tittat runt hos dig och du har en riktigt mysig blogg med vackra bilder.
Ja det är underbart med växthuset och pelargoner trivs så gott där i värmen. Det kommer nog att bli många bilder frånpå min blogg under hela sommaren.
Jag tittar in igen.
Hedvig

Anonym sa...

Vilken härlig blogg jag hittade här!
Du har fantastiskt fina bilder!
Ett nöje att titta runt här :)
Hälsningar Ulla

Karins fotoblogg sa...

Hedvig: Tack själv! Ja, jag längtar tills växthuset kommer upp och jag kan fylla det med pelargoner. Jag är svag för rosa och vita, gärna äggskal och stjärnpelargoner får det vara!
Jag ska fortsätta kika in hos dig och njuta och du är varmt välkommen tillbaka!

Ulla: Vad roligt att du hittade hit. Kul att du gillade det!

Anonym sa...

Hej!
Vilket fint collage med alla de vita blommorna.
Tänkte själv göra ett collage innan idag när jag kom hem med alla mina bilder men det blev aldrig av.
Ha det bra
Camilla

Karins fotoblogg sa...

Hej Camilla!

Tack, tyckte att det kunde vara fint att samla ihop alla vita!
Ha det gott!

Linda -Galleri Palla sa...

Jag älskar vita blommor, så jag bara njuter!

Karins fotoblogg sa...

Tack Linda! Jag tycker att det är något visst med vita blommor...