fredag 13 juni 2008

Iris


Trevlig helg!

6 kommentarer:

petrified in pink (Petra) sa...

Jättefint foto och underbar redigering!

Camilla Alvén sa...

Supersnyggt Karin, visst är det kul med texturer! Du har lyckats jättebra med bilden, bra jobbat.
Jag fick just veta att jag kom tvåa i fotosidans tävling med tema framtiden, jag skickade in en av mina "änglabilder", är så glad!!!!!
Ha en härlig helg
Camilla

Karins fotoblogg sa...

Tack så mycket Petra!

Camilla: Ja det är jättekul med texturer, jag måste pröva mer!
Och GRATTIS! vad roligt! Dina änglabilder är suveräna så jag förstår att det gick bra!!! Grattis än en gång! Måste kolla på deras sida nu!

Anonym sa...

Vacker bild - gillar din redigering av den!

Marie sa...

Vacker bild. Känns som en hel berättelse ryms i den. Vems är denna vackra iris, var växte den, vem har odlat den och har någon sedan plockat den, och varför i så fall och när var det??? En roman som väntar på att bli skriven.

Karins fotoblogg sa...

Zoey: Tack, kul att du gillade den!

En oväntad glänta: Tack! Roligt att bilden väckte sådana tankar. Jag skulle gärna läsa den romanen!