torsdag 19 juni 2008

Ännu mera blommor






Jag kanske ska döpa om min blogg till: Karins blomfotoblogg istället? :) Jag har gått ännu en promenad i Uppsalas botaniska trädgård. Och kan man annat än att ta blombilder då?! Jag rekommenderar botaniska varmt ett besök! Bilden på rosen känns lite lagom åttiotals vulgo... Om ni förstår vad jag menar?!
Har lite fler bilder som ska läggas ut från denna dag men nu lockar sängen. Imorgon är det midsommarafton, hoppas alla får en trevlig sådan! Tack och godnatt, over and out!

6 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Vackra bilder Karin!
Planerar att åka till Lunds Botaniska på söndag eller måndag, får se hur vädret är - just nu regnar det.
Ha en riktigt skön midsommarafton
Camilla

Anonym sa...

vilken underbar blogg.
full av vackra bilder.
ögongodis!
Jag gillar!
Ha en skön helg!
/ruffa :)

pudelflicka sa...

Jag tyckte bilden på rosen var härlig. Trevlig midsommar !
Hedvig

Karins fotoblogg sa...

Camilla: Tack så mycket! Då får vi hoppas på bra väder så att du får fota mycket. Igår på midsommarafton så växlade vädret rätt mycket men vi slapp regn iallafall.
Ha det gott!

Ruffa: Tack så mycket, varmt välkommen tillbaka!

Hedvig: Tack! Trevlig midsommar på dig också, fast en dag försent... :)

Fredd sa...

Du delar mitt intresse att fota blommor ser jag. Jag gillar bilderna skarpt, särskilt den på näckrosen.

P.S. Helt ok att du länkar till mig. Jag gör detsamma till dig, om det är ok? D.S.

Karins fotoblogg sa...

Ja, jag gillar att fota blommor, men jag vill även ta mer av annat. Skulle gärna ta mer porträtt och gärna av sönerna men dom är inte så samarbetsvilliga;)Har en önskan att utvecklas som fotograf och vill ta så mycket foton som möjligt men det blir som sagt mest på blommor. Vilket inte är fy skam;)Kul att vi har länkat till varandra! Ha det!