torsdag 14 augusti 2008

Ellen


7 kommentarer:

pudelflicka sa...

Vilken söt liten flicka !
Vackert fotograferat.
Kram Hedvig

Camilla Alvén sa...

Hej Karin!
Vad fina bilder du tagit av tjejen, snyggt ljus och redigeringen är toppensnygg. Om jag får ge lite konstruktiv kritik så blir det över stolen, det hade varit snyggare om ryggstödet inte hade varit med på bild, kanske bättre om hon suttit på en pall.
Ha det bra
Camilla

Catarina sa...

Tack för att du tog så fina bilder Karin! Jätte fina. Jag är så glad att du tog dom! Kramar från Cattis

Jefa sa...

Vilka fina bilder. Man kanske skulle kunna beställa bilder/porträttbilder tagna av dig??

Karins fotoblogg sa...

Tack Hedvig!

Vad kul med konstruktiv kritik, Camilla! Det var ju det jag önskade när jag började med bloggen. Jag håller med dig om ryggstödet. De här bilderna var en ögoblicksgrej. Jag slängde upp ett vitt skynke och drog fram stolen till fönstret. Och passade på! För det är inte var dag jag får villiga barn framför kameran(el nåja... lite glass utlovades;) ) Nästa gång ska jag faktiskt tänka på att ta en pall.

Tack, Cattis! Hon är så söt, lilla Ellen! Hoppas du får bilderna snart!

Tack Jennie! Det är bara till att boka tid;)

Anonym sa...

quel beau portrait, she's beautiful !

Karins fotoblogg sa...

Thank you!