torsdag 7 augusti 2008

Måsar

Nog stämmer det att sjön suger?!! :)

6 kommentarer:

pudelflicka sa...

Roliga bilder. Det är inte så enkelt för fågelmamman att få tyst på ungen.
Kram Hedvig

Camilla Alvén sa...

Hej Karin!
Vad fina bilder från Hölick, ser ut som ett riktigt semesterparadis.
Ha det bra
Camilla

Anonym sa...

Vilka vackra bilder du visar! Mycket blått som du sa, men visst är det fint ;o)
Jag har en utmaning till dig på min blogg som jag hoppas att du har tid och lust att deltaga i.
Ha en skön helg!
// Kram Mia

Karins fotoblogg sa...

Hedvig: Tack. Nä den ungen gav inte upp i första taget. Jag som tycker att mina killar kan vara tjatiga, men där låg dom i lä;)

Camilla: Ja, det var riktigt fint i Hölick. Kan jag rekommendera!

Mia: tack! Tack för inbjudan, hoppas att jag ska få tid till utmaningen!

Ann-Catrine sa...

Hej Karin!
Tack för kommentaren på min blogg. Jag gick också in på din häromdagen efter semestern och tittade på alla dina suveräna bilder. Du är skitduktig, du måste satsa på det där konstnärliga du!
Trevligt på semestern har du haft också ser jag.
Och nu är du tillbaka hos ET och de andra små raringarna... men hav förtröstan.. bara ett år kvar, det går fort.
Vi ses, stan är inte så stor!

Photos by Storm sa...

Stackars lilla måsungen som ännu inte klarar sig själv. De är så sårbara innan de kan flyga själv. Fina havsbilder också.
Lis