måndag 18 augusti 2008

Några kollage...



Vilken av dom tre gillar du bäst?

21 kommentarer:

pudelflicka sa...

Så vackert !
Kram Hedvig

Camilla Alvén sa...

Hej!
Jag gillar den översta bäst, tror att det är färgerna som tilltalar mig.
Ha det bra
Camilla

RANA sa...

Den översta, absolut. Men alla var vackra. Vad du kan!

Kram, Rana

RANA sa...

Tack igen för utmärkelsen!! <3 Jag har kommenterat det under det utmärkelse-inlägget.

Kram, Rana

Camilla Alvén sa...

Hej igen!
Utmaningen/uppdraget är nu utfört.
Ha en skön kväll
Camilla

Karins fotoblogg sa...

Jag gillar också den översta bäst! Kul att höra vad andra tycker.

Kram

petrified in pink (Petra) sa...

Gillar också det översta bäst, trots att mina favoritfärger är i ett collage längre ner. Håller dock med övriga om att alla är jättefina!

RANA sa...

Och nu är du offentligt tackad.
:-)

Anonym sa...

Det lila. Mycket samstämt och vackert.
De gröna löven och gula blommorna är också fina men den rosa randen sticker ut för mycket i det kollaget.
På den nedersta gör sig inte första bilden så bra i kollage-form.

Anonym sa...

Men människa vad du kan det här med foto!

Nu har jag tittat på alla dina bilder och jag är grymt imponerad. Inte nog med att du är duktig på ljussättning och skärpedjup och alla de där tekniska finurligheterna, du har även ett enastående sinne för hur man komponerar en bild för att göra den intressant. Det här är inga dussinbilder, det är ren konst!

Jag känner genast för att ta bort alla bilder från min blogg, i ren blysel över att ha fått kika i mästarinnans album.

Karins fotoblogg sa...

Oj, tack snälla för dom orden! Så glad jag blir!

Anonym sa...

Verkligen vackra alla tre, men bild nr 1 är min favorit! Älskar de lila färgerna med det frodigt gröna, det är en sån bild som jag skulle kunna tänka mig ha inramad på väggen! det är inte så att du säljer dina bilder?

Ska titta vidare i din spännande blogg. Får jag lägga in en länk till dig från min egan blogg?

Kram Nettan (hittade hit via Ranas blogg)

Karins fotoblogg sa...

Hej Nettan!
Tack för din kommentar. Självklart får du länka till mig! Och självklart kan jag sälja bilder! :) Jag har faktiskt funderat på att göra det men inte kommit till skott... Men det kanske är dags nu?!! Hör gärna av dig på min mail.
karin.kronvall@gmail.com

Anonym sa...

Hej! Fick nys om dig på Ranas blogg och ville bara säga att dina blider är underbart vackra!! Hälsar Susanne från Åhus

Karins fotoblogg sa...

Hej Susanne!
Tack för din snälla kommentar!

Jefa sa...

Trevligt med beställningen - jag har sålt örhängen idag och ska leverera armband, halsband och örhängen i morgon. Jag får snart hem två tjockare brickor för namn och undrar om det kan vara något för dig?
Kram Jefa

Fredd sa...

Jag gillar också den översta med lila i bäst. Såklart du skall sälja bilder. Man vill ha många av dem på väggen! Trevlig kväll.

/ Fredrik

RANA sa...

Jag ser att flera älsklingar hittat hit från mig. :-D !! Härligt. Och jag upptäckte att jag inte hade länkat dig - men det är fixat nu.

KRAM, Rana

Karins fotoblogg sa...

Jennie: japp, det låter som något för mig! Vi ses ikväll!

Fredrik: tack! jag har nu faktiskt sålt mina första bilder, och jag hoppas på fler! :)

Rana: Ja det är så trevligt med nya besökare!:)

Anonym sa...

Slumpade in mig på din sida, flera av dina bilder gav ah åh känsla, som många andra tycker jag om den lila!

Karins fotoblogg sa...

Tack Sussi! Den lila är också min favorit.