torsdag 15 januari 2009

Jag


Här har ni mig.

7 kommentarer:

pudelflicka sa...

Kreativ bild!
Kram Hedvig

Kerstin sa...

Snygg bild! :)
Ha en fin dag.

Jefa sa...

Kul att äntligen få ett "ansikte" på dig! Kolla din mail, jag har någonting hemma som tillhör dig!!!

Camilla Alvén sa...

Aha, är det så du ser ut. Dina byxor liknar mina, jag har också hål på ena knät, kryper väl runt för mycket i naturen...
Kram
Camilla

Eva-Lena Sjösteen sa...

Roligt för en fotoentusiast som mig, att hamna bland dina många väldigt bra foton :)Fint! /E-L

Susanne sa...

Men Jösses! Precis sådär sitter jag också med fötterna..lite halv inåt och så... och byxorna ser ut som mina men du ser ut att vara längre än mina 163...Kram

Susanne sa...

Hej igen!
Om du tittar längst upp till vänster på min blogg så har du en liten ruta om bakgrunder m.m. Klicka på den så tror jag att du kommer dit där jag hämtat min bakgrund. Lycka till. Kram