måndag 16 mars 2009

Utmaning

Denna utmaning har jag fått av Camilla som har Camillas Foto.
Tre jobb jag har haft: Boendeassistent, kontorsadministratör och sommarjobb i min ungdom.
Tre platser jag bott på: Norby, Hagby och Bälinge, samtliga tillhör Uppsala.
Tre tvprogram/filmer jag sett: Dr House, Lost och Bygglov./The Bourne Identity, The Bourne Supremacy och The Bourne Ultimatum(räknas det även om man somnar liiite?)
Tre favoriträtter: Makens kyckling gjord i lergryta, Sushi, Grillat kött med couscoussallad m fetaost, oliver och soltorkade tomater(mmm....känner ni doften från grillen? Snart, snart är vi där.).
Tre platser jag skulle vilja vara på nu: ååå vet inte. Ställen som bjuder till foto.... Ett växthus, en mysig stad med mycket detaljer och mjukt fint ljus och havet.
Tre personer som jag vill utmana: Jag utmanar den som vill!

2 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Kul att få veta lite mera om dig.
Kram

oumberligating sa...

En trött Oumberlig Peter sitter och bloggar runt så här på Måndagskvällen går både in hos gamla och nya "kompisar" och skickar en hälsning om en önskan om en fin fortsatt vecka!
Ha det bäst!
PS: Blev du Lost fantast eller passarade allt bara i revy?