fredag 29 maj 2009

Blåååås


Trevlig helg!

24 kommentarer:

Madde - Dagarna.nu sa...

Så snyggt!

Fredrik Setterberg sa...

Hur snyggt som helst!!

/ Fredrik

Anonym sa...

Du borde få det tryckt som vykort, jättefint!!

Ninni sa...

WOW! Så snyggt med de små fröna i motljuset!
Glad Pingst!
Kramar!

RANA sa...

Vulgosnyggt. :-D Vi ses snart.

PoK, R

annalarssonphotography sa...

Verkligen så snyggt med de små små fröna i motljuset!!

Ha en fin pingst!
Kram Anna

RANA sa...

Nu har jag snott en bild av dig utan att fråga!!!! Hoppas du ser det som den intimitetshandling det är.

:-I

PoK, R

Mamma med kamera sa...

Underbar bild!

Ulrica sa...

Ja men du ... så läcker. Kolla in istockphoto och läs lite om vilka krav de har på dem som lägger upp bilderna till försäljning. Jag ska vid tillfälle kolla lite extra på dina bilder och komma med tips. Men jag tror absolut att du har en chans att få något sålt.

Karin sa...

Vilken härlig bild! Fångad i precis rätt ögonblick. :) Ha en skön pingsthelg!

Kram Karin

Anonym sa...

Oj att du kunde fånga det ögonblicket, vad fint det är!
Anna

pudelflicka sa...

Snyggt fotat!
Trevlig helg !
Kram

Kerstin sa...

Wow, vilken fantastisk bild. Härligt ljus och fångad i det rätta ögonblicket. :)
Ha en riktigt fin helg.

S sa...

Gud så fint :)

OF SPRING AND SUMMER sa...

Mycket vacker bild!

Photos by Storm sa...

Vilken härlig siluett där fröna syns tydligt. Och det syns hur koncentrerad han är. Ha det bra/Lis

RANA sa...

;-)

Huset sover, och ni i det.

Nilla sa...

Vilken fin bild! Jättesnygg! Ha det bra.

Photos_By_Niklas sa...

riktigt tuff bild

ylva sa...

fantastiskt vackert! och jag älskar fördröjningen i bilden; att han har hunnit sluta blåsa och bara nöjt ser dem flyga iväg. vackra andra motljusbilder också.

och vad snäll du är ;)! jag blev jätteglad när jag läste det :).

hoppas att DU fick en trevlig helg och att den kommande veckan blir härlig och somrig!

kram kram,

Zäta sa...

Du milde vad snyggt. Perfekt!

Susanne sa...

Absolut bland det vackraste jag sett. Den måste du bara göra något med!!!!! Fantastiskt=)

ylva sa...

surprise, här igen ;). såg just att du hade frågat så... jag syr de där helt på fri hand och det är faktiskt betydligt enklare än att följa mönster. och mindre tråkigt ;).

kram kram,

Sanna sa...

Du- den där motljusbilden skulle du ha som canvastavla. Dösnygg!