tisdag 11 augusti 2009

Små snabba fötter


9 kommentarer:

Affluenza sa...

Vilken härlig bild! :)

Den mystiska namnlösa fotografen... sa...

Håller med! Du fotar jättefina bilder, fina motiv och härliga färgkombinationer.

Får jag bara fråga vilken kamera du använder? :)

Zäta sa...

Man ser inte att det är SMÅ fötter.

Jag är inte helt nöjd med bildkompositionen heller, men jag kan inte sätta fingret på vad det är. Kanske bara det är fötterna på bryggan vad så mycket mer känsla i, och bilden med barnen på stranden bjöd på så många fler upplevelser så att jag börjat bli kräsen nu...

Mia sa...

Va skönt det ser ut ;o) En bild som jag gärna sparar på näthinnan när hösten snart är här.
Ha de gott!

Kerstin sa...

Härlig bild. Det är ju så skönt att sätta fötterna på stranden och låta vattnet skölja över dom. :)
Må så gott, Karin

Veronica sa...

Vilken fin bild!!!
=)

infing sa...

Så himla fint, nu blev jag avis!

Jag tycker det är så svårt med exponeringen på stranden, antingen blir det alldeles mörkt och ser ut som en trist dag eller också blir det alldeles utfrätt.

Susanne sa...

Vilken härligt skön sommar och semesterbild!!!

Ulrica sa...

En härlig sommarbild:)