tisdag 8 september 2009

Randigt

4 kommentarer:

Karin Wijk sa...

Randigt var det! Du har verkligen fångat mina känslor den kvällen av mitt ansiktsutryck att döma. Ser nästan lite arg ut. Dessutom blev det en lite grå och instängd känsla med strukturen och bakom persiennen. Så talar bilden till mig.
/ Kram

Karin Wijk sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Zäta sa...

Det är bra att ränderna bakom på väggen syns, annars hade man kanske inte fattat ränderna i ansiktet. Det är bra med strukturen du gett bilden, det softar ner intrycket som kanske blivit för skarpt annars.

Och du:

KRAAAAAAAAAAAM

för att jag gillar dig. Du verkar va en skön typ.

Dock utdelar jag kramar lite vårdslöst ibland. Läser jag en blogg där man cyberkramas vilt så hakar jag på bara för att inte verka stiff.
Men min kram till dig var en ärligt menad, verklig kram.

RANA sa...

(Tjuvläser ovan och ler brett.)

Gud vad kul att ni porträttränar på varandra. Mucho bra blir det ju också.

Kram till dig, sköning!
/R