söndag 18 oktober 2009

Höstbär


7 kommentarer:

oumberligating sa...

Jadu Karin! Den här lite photshoppade bilden de vet du vem som gillar!
Ha en fortsatt skön Söndagskväll!
Kram ifrån Peter!

Konrad sa...

Jag gillar redigeringen på det här fotot och den halva ramen som du skapat. De svarta bären tycker jag ser lite trista ut. Jag skulle nog gjort de ännu mörkare. Hur får du till en så skön effekt på dina bilder? De ser så slitna ut :)

pudelflicka sa...

Häftig bild tycker jag!
Alla har vi våra sätt att bearbeta bilderna och du är duktig tycker jag.

Anonym sa...

Härlig bild i rufft utförande.
Ser nästan ut som canvas, tjusigt.
/Helena

reneesfotoblogg sa...

I lööööv

Unknown sa...

Flott bilde, og bra bruk av texture

Zäta sa...

Jättesnygg. Mulliga färger och lagom fiffat med sudd och raster och allt vad det heter.