söndag 13 december 2009

I skogen


5 kommentarer:

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Men åh så sorgligt det ser ut... stackars liten.

Jag såg att du också hade haft lussekattsbak. Fast dina hjälpredor kanske inte tyckte degen var lika läskig som min lilla tomtenissa :)

Ha en skön kommande vecka!

Kerstin sa...

Men vilken bild, Karin! Det skär i hjärtat att se den lille.
Ha en riktigt fin vecka.

Hemmabloggaren sa...

Oh dear, å snart är det jul och allt, stackars grodkräk.

Ok, jag gillar verkligen inte grodor. Vi har alldeles för många häromkring.

Hoppas ni får en härlig vecka.

Ninni sa...

Nej men oj vilken sorglig bild. Fast oerhört bra också förstås. Stackars liten så utsatt och hjälplös på rygg.
Må så gott!
Kram Ninni

Zäta sa...

Häftigt!

Jag såg bilden uppifrån och scrollade sakta ner och så PANG låt grodan där på rygg.

Cool bild tycker jag.