tisdag 3 maj 2011

Rhodos



13 kommentarer:

tinajo sa...

Underbart! Har aldrig varit på Rhodos men minns med värme hur farmor berättade om ön - hon var där på 50-talet då det var alldeles fantastiskt märkvärdigt att ta sig en solsemester, och den känslan glömde hon aldrig. :-)

Hillesnille sa...

Åh, härligt! Havet är ju fantastiskt, nu längtar jag till sommaren här!

odd brown bird sa...

Åååå maj gaddd! Vilket himmelrike, vilket fotoparadis, vilket ljus!

Skönt att ni är hemma igen tycker jag, gillar inte flygplan nåt värst.

Hoppas ni haft det fab.

Kram så länge då.

Anonym sa...

Åh - vilka foton. Underbara Grekland!

Pernilla sa...

Men - nu kryssade jag fel igen ;-). Jag är ju inte anonym :-).

♡Johanna♡ sa...

Åh vad underbart med semester!!! Härliga bilder!
Kram

Lotte sa...

Jag älskar den första bilden!

Ninni sa...

Herregud vad skönt det ser ut!! De här bilderna behövs verkligen idag när de snöat här hos oss. Nu längtar jag nästan bort igen ;)
Kram NInni

Camilla Alvén sa...

Åh, det är precis så som jag minns det...jag var på Rhodos när jag var 18 år - min första utlandsresa! Jag minns de där stenarna och havet och hur man såg land långt där borta och värmen och syrsorna och den grekiska salladen och tzatziki och mopeden vi hyrde...

Ha det bra
Kram

Zäta sa...

Åh vad härligt!
Det ser ut som ni varit på ett annat, grönare Rhodos än jag var i oktober.

Stenarna minns jag dock väldigt väl. Jag tror jag bara lämnade hälften kvar till dig att fota.

Ser fram mot fler fina bilder!

Photos by Storm sa...

å härligt att komma iväg. Ser ut som ni hade soligt och fint. Havet, ljuset...så vackert. Nu har jag lagt upp några Uppsalabilder från min morgonpromenad i Uppsala i påskas. Du kommer med säkerhet känna igen dig. Ha det gott/Kram

Jefa sa...

skönt med semester... när ska vi åka tillbaka?

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Vilka härliga färger och vilken längtan efter sol och bad det väcker! Speciellt som vädret varit helt bedrövligt den här veckan.

Kul att du lyssnade på intervjun och det var ju en himla tur att du inte tyckte jag lät otrevlig :) Det var riktigt kul att bli intervjuad, även om det var lite nervöst i och med att det var direktsändning.

Ha det gott!