torsdag 9 juni 2011

Inte utan mitt äpple










5 kommentarer:

Annelie Johnsson sa...

Åh, en sån sötnos!! Härliga bilder Karin, gott jobbat!

Kram♥

Yvonne - Frl. Klein sa...

Wonderful photos! Really stunning,
I´m happy I found your blog!
Thank you for your nice words on my Blog!
Hugs,
Yvonne

Lottas Fotografi sa...

Åh så fina bilder!
Kram Lotta

odd brown bird sa...

Rackarns vad söt!

Köpt någon bok än? Själv sitter jag och tokgooglar efter grillböcker, helt onödigt egentligen eftersom jag har minst 10 sånna redan. Men har jag fått för mig nåt så...

Hur mår ni annars? Ska ni göra nåt kul på semestern?

Vi har bara lite lösa planer än så länge. Kolmården, tur till föräldrarna och lite dagsutflykter ifall vi får lust.

Kram kram så länge!

Karin Wijk sa...

Äpplen är bra dom :-) Passar bra med äppelsöt kille. Du är grym Karin ! / Kram