onsdag 25 juni 2008

Fjäder

5 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Annorlunda bild, hur har du gjort? Skulle vilja se en likadan men med sand under istället.
Ha det bra
Camilla

Karins fotoblogg sa...

Ja, sand hade definivt varit trevligare och skönare att ha under fötterna...

Jag drog ut en markeringsram runt fjädern och kopierade markeringen och lade på skugga på det nya lagret.

Ha det!

Anonym sa...

Jätteläcker bild! snyggt photoshoppat!

Fredd sa...

Hej Karin!
Hittade dig via min fru, Petras blogg, petrifiedinpink. Vilka fina foton du tar! Skall genast lägga upp dig i mitt RSS-flöde.
/ Fredrik

Karins fotoblogg sa...

Tack Zoey! Det var snabbt och enkelt gjort men gav en rätt fin effekt tycker jag.

Hej Fredrik!
Vad roligt att du hittade hit! Jag brukar besöka din frus snygga och trevliga blogg regelbundet och nu får jag även ta och kika på din!