fredag 27 juni 2008

Lite pyssel i PS


10 kommentarer:

Fredd sa...

Bilden på humlan gillar jag skarpt! Härliga blombilder. Skall lägga upp några själv snart.

Karins fotoblogg sa...

Tack! Jag satt just och funderade på om den var så lyckad med det "softa" vita... Men då var det inte helt fel då! Då ska jag spana hos dig senare.

Anonym sa...

Gillar ditt pyssel i PS!

Camilla Alvén sa...

Vad snyggt du pysslar Karin!
Ha en skön helg
Camilla

Anonym sa...

Vilken fin bild med lupinen och humlan...för det är väl en lupin? :)

Ha en härlig semester!
/Sofia från bredis

Karins fotoblogg sa...

Hej Sofia! Tack!
Kul att du skriver här!
Det är en pion humlan sitter på.

Tack, jag ska ha en hääärlig semester:) Ha det härligt på jobbet;)

Anonym sa...

Snyggt med färgerna på de översta bilderna, de fungerar bra ihop, väldigt tilltalande :).
Bilden med humlan är jättefin, har en drömsk känsla, men kanske hade varit "ovanligare" (personligare) om perspektivet hade varit annorlunda, t.ex. sett mer underifrån/från sidan?

Karins fotoblogg sa...

Ankh: Tack för din kommentar! Och vad roligt med tankar kring min bild, det uppskattar jag. När jag tittar på humlebilden så förstår jag vad du menar. Tvyärr(el tur nog?) så är det en ögonblicksbild så skärpan sitter inte heller riktigt.... Tar med ditt tips tills nästa gång!

Anonym sa...

Vad pinsamt...så bra är jag på blomnamn :)

Ha så bra , /Sofia

pudelflicka sa...

Bilden på humlan och pionen är helt underbar.
Kram