lördag 12 juli 2008

Hemma igen
















En skön tripp till Dalarna med våran eminenta husvagn från 1978. Vi bodde hos min kusin med familj på deras gård strax utanför Borlänge. Bild nummer två var vår utsikt. Hästen var vår granne. Detta var premiär för familjen att semestra i husvagn och det kändes rätt skönt att börja på "säker mark". Tack Johan och Anne! Folk börjar oftast att fnissa när vi säger att vi köpt husvagn och börjar mumla något i stil med: "Ska ni ha likadana träningsoveraller också?" Jag tror att dom är avundsjuka på vår 30-åring som går i brunt och orange och mera brunt och lite blommigt och randigt... och med ett förtält som är mera än mest orange!;) Nåväl, jag kom inte hem med så mycket bilder jag hade hoppats på men ni får se lite här iallafall. Om ni skulle ha vägarna förbi Säter så är Silvberget väl värt ett besök. Vilket vatten! Turkost som bara den.

4 kommentarer:

petrified in pink (Petra) sa...

Åh, vad fina foton, låter som om ni haft det härligt!

Fredd sa...

Superfina foton! Verkligen härlig himmel, grymma kompositioner. Lysande helt enkelt.

Karins fotoblogg sa...

Tack till frun och herrn;)! Vi hade det bra!

Anonym sa...

Hej Karin,
vilka fantastiska bilder du tar!
Var det Falu koppargruva jag skymtade på en av dom?
Är ju själv uppväxt strax ovanför den punkt du fotograferade.... :-)

Ha det bra!

Cissi