fredag 29 augusti 2008

Kritik

Jag älskar att ta bilder(trots mitt alldels nyss inlagda gnällinlägg;) )..... kallar mig dock inte för fotograf, möjligen "glad amatör"(hjälp vilket uttryck det är), eller hobbyfotograf. Vill lära mig att blir bättre och blir därför så glad när jag får konstruktiv kritik. Det är nyttigt att både få höra vad som är bra och vad som är dåligt. Zäta har i inlägget "Ännu...." gett mig kritik för bilderna där. Jag tog den till mig och gjorde några förändringar. Har lagt in bilderna så att man kan jämföra. Titta gärna och tyck!

Trevlig helg från en lite gladare Karin :)

4 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Hej!
Jag gillade före-bilden av kastanjen mer men de andra förändrades till det bättre. Visst är det bra med konstruktiv kritik även om smaken är olika ibland.
Ha en superskön helg
Camilla

Karins fotoblogg sa...

Kul att du tittade på bilderna! Jag håller med dig om att smaken är som baken. Men oavsett om man tycker lika eller ej så är det bra att reflektera tror jag.

Ha det bra du också!

Anonym sa...

Se där. Jag gillar alla efterbilderna mer. Nu ska jag begrunda svampen.

Karins fotoblogg sa...

Tack Zäta. Jag gillar själv bilden på kastanjen mycket mer som den är bara, utan det gröna fältet.