onsdag 15 oktober 2008

Ordlös Onsdag


Mitt bidrag och här finns fler att titta på.

11 kommentarer:

pudelflicka sa...

Vacker höstbild !
Kram Hedvig

Della sa...

Vilka fina färger!

Fundera grönt sa...

Fin bild!

Anonym sa...

Vilken härlig bild, så fina färger.

Gullvi Fredriksson-Sten sa...

vacker bild o färger såg inte först att det var vatten

Anonym sa...

Vilken vacker bild. Fint med vattenspegeln.

Kerstin sa...

Så enkelt och så vackert. Tänk vad naturen har att bjuda på. :)
Tack för kommentaren hos mig.
Ha det gott.

Cattis sa...

otroligt underbara färger. Hösten är nästan ännu bättre än våren då det gäller färgprakt!

Anonym sa...

Jag svimmar så vackert!
Och din bild på sonen är härlig....jag gillar vardagsbilder...inte sådana där bilder som man tar hos fotografen, du vet....stela och tråkiga!

Jag tycker det är så synd att jag inte hade mitt fotointresse när barnen var små....tänk vad mycket bilder jag skulle haft på dem då :)
Kram på dig från Clara

Karins fotoblogg sa...

Tack så mycket för alla trevliga kommentarer. Blir glad som vanligt! :)

Anonym sa...

Härlig höstbild. Färgstark.
Ha en skön helg.
Nettan