måndag 9 mars 2009

Utan ord


Fler Utan ord bilder hittar du hos Pumita.

10 kommentarer:

Pumita sa...

Vilken härlig bild! Vore kul att höra vad han säger också. :) Bamse känner jag igen men vem är hans kompis? :)

Susanne sa...

Fantastiskt härlig bild!!! Blir verkligen glad av den!
Vilken inlevelse. Kram

Rajson sa...

Är det brosan som har den vita?
Härligt minspel.
Fint fångat!

Karin Wijk sa...

Ser ut att vara ett riktigt skådespel. Vad har Bamse hittat på för hjältedåd, räddar han det lilla lammet(?). Härligt mimspel från G. Snyggt fångat!
/ Kram
ps.Kanske vi kan ses framöver så kan C ta med sin kanin.

Anonym sa...

Talande bild - även genom skärmen, så därmed en utmärkt tolkning av temat!

Fick också en spark för att leta rätt på handdockorna från när jag var liten och ge till grabbarna.

Anonym sa...

Barns fantasi och tankar. De brukar inte vara så tysta. Amanda

Karin Berg sa...

Villken vacker bild! En sån kan jag tänka mig förstora upp och hänga på väggen. En bild med liv i och man funderar över vad Bamse säger till fåret :-)

Kerstin sa...

Vad glad jag blir när jag ser din bild. Vilken inlevelse grabben har och vilket fint ljus du har på bilden. Grymt bra! :)
Ha en fin dag.

Camilla Alvén sa...

Härlig bild av dockteatern.
Vi bygde en dockteater till våra barn för många, många år sedan, den roligaste dockan var en som jag gjorde själv av en gammal strumpa.
Jag har en utlottning hos mig för att fira ett års bloggande, titta in om du vill vara med.
Kram

RANA sa...

Men det är ju HAMLET. :-D !!

Att vara eller icke vara
- det är frågan.


HELT klockrent. Och så snyggt fotat också!

Tack för förståelse ang. sömnbrist. Inget ovanligt hos er heller, vet jag ju.

KRAMAR,
Rana