söndag 17 maj 2009

Rött




15 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Är det något politiskt det här?
Först var det miljöpartiet och nu vänstern...(hihi)
Härliga bilder, gillar den översta mest.
Ha det bra
Kram

oumberligating sa...

Jag tror att Camilla är något på spåret hos Karin! Jag tror att det är något annat som är på gång, fick en känsla av att du Karin giller Bob Marley, rasta fägerna är pågång nästa färg blir gult,100 kronor på gult, sätter någon emot?
Förlåt här är du en seriös konstnär så kommer jag och förstör! Har sagt det förut, fint, gillar den översta, får lite av känslan att jag blundar och tittar mot solen!
Kram från Peter!

Ninni sa...

Rött!! Min älsklingsfärg! Så jag faller helt pladask...
Kram Ninni

Kerstin sa...

Så vackert, Karin. Härligt ljus i bilderna och vackra röda färger.
Ha en fin vecka

ylva sa...

så vackert alltihopa, oavsett om det är politiskt eller rastainspirerat :). är hesmkt förtjust i pollenfotot och bärfisen med ;).

klart vi ska ha lite te och scones en eftermiddag :). du är så välkommen så ;). och näe, saker och ting är liksom inte lagom här. det är antingen eller.

nåja, kram sålänge!

reneesfotoblogg sa...

Rött som kärleken och erotiken, som ilskan och elden, nog är det varmt alltid. Snyggt!
mvh R

FOTO I NORR - MARIE sa...

Översta bilden är ljuvlig i sin vackra gröna och sköna färg. Ha det gott

FOTO I NORR - MARIE sa...

Men vad skriver jag, det var det nedersta inlägget jag menade här är det ju den röda färgen förstås. ;) Vackert!

Hemmabloggaren sa...

Underbara röda nyanser, älskar hur ljuset glimmar emellan.

bergodalvana sa...

oki nu blev jag liiiite sugen på höst :) underbara bilder

Ulrica sa...

Wow, vilka snygga bilder. Riktig fotokonst. Så snyggt.

Zäta sa...

Jättesnyggt!

Jag tror de röda och gröna bilderna skulle matcha varann fint i ett collage också.

Veronica sa...

Vad vacker färg, Love it!!!

Editor sa...

Fin blandning med skärpa och oskärpa och motljus!

Jag har med dig i min "reader" över nya inlägg, men de verkar falla bort hela tiden. Märkligt.

Ella sa...

Otroligt vackra bilder! :D Speciellt gillar jag den översta.