lördag 6 juni 2009

Vy från jobbet

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, tänk nu har mörkret lagt sig over denna vy....God natt och tack för rolig arbetsdag! / Kram från kollegan ;-)

Kotte sa...

Härlig komposition!

Zäta sa...

Måste erkänna att jag tycker att det här var en rätt tråkig bild. Kompositionen är ju vanligt förekommande. Himlen är ospännande.
Det som händer längst ner i bilden är inte heller spännande. Möjligen att kranen är lite kul, men annars inte.

Nu vet ju du att jag säger vad jag tycker, och hade jag inte vetat att du tycker att det är okej, så hade jag inte skrivit det här. Jag tycker också att det är helt okej att du lägger ut en bild som visar hur det ser ut utanför ditt fönster på jobbet, för DET är intressant, även om jag inte tycker att bilden är så kul.

AKO sa...

Men jag gillar bilden! :D Kanske att jag hade valt att göra den kvadratisk och minskat cyantonen, men det är ju bara en smaksak.