torsdag 18 februari 2010

Vackra dagar




8 kommentarer:

Karin A sa...

Åh så vackra vinterbilder! Har ni sådär vacker blå himmel nu? Här är det grått grått grått. :) Extra skönt att se något annat här med andra ord. Gillar fågelbilden särskilt mycket.

Ha det gott!
Kram Karin

Photos by Storm sa...

Tack för dessa vackra vinterbilder. Jag gillar kompositionen i den första. Frost och sol så jag häpnar. Jag lovar, vi har inte haft sol på minst tre veckor. Jag tycker också det ser ut som vi har mer snö. Uppochnervända världen för vi ska bara ha snö ca en vecka per vinter.

Kerstin sa...

Åh, vad du har fångat vintern fint. Underbara bilder med det där ljuset som är så efterlängtat.
Ha det gott.

reneesfotoblogg sa...

Såg du adressen jag skrev?

Zäta sa...

Vackert, vackert!
Och väldigt effektfullt med kråkan mitt i allt det krispvita.

Hemmabloggaren sa...

Jovars, när det är sol är det ju riktigt tjusigt med vinter. Problemet är att det ALDRIG är någon sol, i alla fall inte här. Idag tog det förresten nästan två timmar till jobbet, känns ju som en bra start.

Nåja.

Glasskiva är svaret på frågan förresten :D

Hoppas ni får en härlig helg!

S a r a h sa...

Härliga bilder! :)

Rebecca sa...

Grymt snygg bild på fågeln :)