lördag 13 mars 2010

Pepparkakspyjamas är på....



.....trots att julen är över för längesen! :)

10 kommentarer:

Photos by Storm sa...

Klart att den ska hänga med tills den faller ihop. Så mysigt men en favvopyjamas. En av våra killar levde i sin spindelmansdräkt. Natt som dag...ja, vi tvättade den mellan varven förstås. Du har något att hämta hos mig/Kram

sienneis sa...

Vi äter pepparkakor året om och Ärtan då speciellt. Så i vår bok står pepparkakspyjamas året om under GODKÄNT :) Tomtedräkt ställer vi oss mer tveksamma till ;p

God söndag!

reneesfotoblogg sa...

Jag vill också ha små fotomodeller som ler hult in i kameran.
Den jag har säger: Men för fan morsan, lägg av!

Hemmabloggaren sa...

Pefekt att man kan återanvända de där lussekläderna som bara används en gång om året annars.

Solig söndag på er!

Malin Malmberg sa...

För att visa min uppskattning över att du delar med dig av dina bilder, tips och kommentarer vill jag ge dig en utmärkelse. Den finns att hämta på min sida. Välkommen dit och hämta den!

Ha en bra söndag!
Kram M

Cecilia sa...

Underbart. Det är något speciellt med dina porträtt. Det är faktiskt så att jag tycker att alla utstrålar något extra. Avslappnade och närvarande. De är helt säkert så att de trivs och mår bra tillsammans med dej.
Ha en fin söndagskväll!

Karin A sa...

Kära nån vilken söt bild Karin! Urcharmig kille och fint fotat. :) Inspirerande! Hoppas ni haft en fin helg med vårsol.

Kram Karin

Karin Wijk sa...

Wow vilken härlig känsla du har fångat i bilden! Klart O ska ha pepparkakspyajamas. C favoritsång är "Vi komma vi komma från pepparkakeland...", sjungs året runt :-)
Tack för igår, skönt att få lite trevligt sällskap när man gräsänka ;-) Arlanda nästa :-) / Kram

Zäta sa...

Jag tror minsann att han har ätit lite pepparkaksdeg också...

Eller vad är det som syns runt munnen... åtminstone ser han jättesnäll ut.

Karin sa...

Känner igen de där.... men hemma hos oss är de tomtedräkten....