torsdag 16 december 2010

Ordning och reda

7 kommentarer:

Lotta sa...

...var husbil på sin plats :) Haha! :) Fantastisk bild ur verkligheten!

Camilla Alvén sa...

...löning på fredag?

Jag hade nästan glömt bort det där med ALLA leksaker.

Ha det bra
Kram

oumberligating sa...

Skönt att det blev skärpa igen! (ler)
Ha det bäst!
Kram ifrån Peter!
PS: Härlig bild!

ylva sa...

mmmm,efter leksakerna så kommer tiden med kläder av alla slag rena ,smutsiga,fula + lite fikakoppar,yogurttallrikar ja,man blir mörkrädd ibland.Tack för gullig kommentar på min sida.Tyckte oxå det var roligt att ses.Kanske det inte ska gå lika lång tid till nästa gång:-)
För övrigt gillar jag också "fartiga" bilder.

Zäta sa...

Vilken underbar bild.
Dels det där sköna lite mjölkiga ljuset som du lägger till i bland. Det passar bra här. Ger väldigt fin vardagskänsla.
Dels det faktum att killen är på väg ur bild. Som om han flyr från sin oreda när mamma kommer med kameran.
Kompositionen är också bra.

Photos by Storm sa...

Just det, så där såg det ut hos oss förr. Bilar, lego och gubbar av alla de slag. Drömmer han om en semester i husbil? Ha en skön helg/Kram

Jossan sa...

Du tar alltid så FINA bilder :D
Gillar speciellt de bilderna på natur och sånt som du fixar till :)
Kolla gärna in hos mig och min kompis :)
God jul :)